top of page
vintage-2721100_1280.jpg
_89c6cbf0-c03a-4b82-99e2-3978ab835c03.jpeg

ABY ZÁDA NEBOLELA

1. JAK NA ZÁDA FYZICKY

PŘÍPRAVA NA CVIČENÍ:
Leh na zádech

• pokrčené dolní končetiny s patami, špičkami i koleny u sebe (toto postavení udržujte po celou dobu cvičení)

• horní končetiny upažené dlaněmi nahoru (činí-li to problém, lze cvičit s dlaněmi dolů)


• hlava podložená dekou tak, aby brada zlehka tvořila jakousi „druhou bradu“ (pro vyloučení záklonu krční páteře)


Pozn.: zvolíte-li polštář, tak sáhněte po velkém, aby se po něm mohla hlava pohybovat po celou dobu otáčení

POSTUP CVIČENÍ:

• Nadechněte se a při VÝDECHU vytáčejte HLAVU doprava směrem k pravému rameni a současně NOHY točte doleva směrem k zemi (oba pohyby proveďte do maximálních a zároveň nebolestivých poloh).


• Po celou dobu pohybu udržujte paty, špičky a kolena u sebe

• Nyní začněte NADECHOVAT a přitom vracejte hlavu i dolní končetiny do původního postavení.

 

• Tentýž pohyb proveďte na druhou stranu, tzn. HLAVU vytáčejte doleva k levému rameni a NOHY současně doprava (způsob dýchání zůstává stejný).

Počet opakování: Na každou stranu proveďte cvik 5x, tj. celkem 10x v 1 sadě.

Je dobré udržovat záda pružná... a tak jsem pro vás připravila cvik se zaměřením na ROTAČNÍ POHYBLIVOST BEDERNÍ a KRČNÍ PÁTEŘE... radí fyzioterapeut Pavla

vintage-2721100_1280.jpg
kniha.jpg

A NYNÍ, PROTOŽE EXISTUJE I JINÝ ZPŮSOB UVOLNĚNÍ ZAD - SEBELÉČENÍ - na které je specialista Jočer, pozorujte při cvičení jednotlivé části těla dle návodu:


Zaměřte vnitřním zrakem svou pozornost na dvojici bodů:
bod LEDVIN a bod 7.KRČNÍHO OBRATLE z automatického okruhu dle sebeléčení a vnímejte v nich své pocity, nálady, teplo, chlad, zvuky, obrazy, myšlenky, eventuálně napětí nebo naopak uvolnění oblasti bederní a krční páteře
(často se objeví uvolnění i hrudního úseku páteře).

Chcete-li vědět více o tom, jak uvolnit záda a celé tělo s Jočer sebeléčením, podívejte se, co je AUTOMATICKÝ OKRUH SEBELÉČENÍ. Přečíst si o něm můžete
v knize Sebeléčení, a prakticky zacvičit spolu se základní meditací sebeléčení...

2. JAK NA ZÁDA ENERGETICKY

3. JAK NA ZÁDA SE SEBELÉČENÍM
A
 MP3 MEDITACÍ

JESTLI si chcete uvolnit záda, 
uvolněte si nejprve celé tělo.
To můžete provést s touto meditací - ve vrstvách.

Slovo Jočerovo o uvolněníJočer
00:00 / 00:52
MP MEDITACE7.jpg

CO VŠE SI MŮŽETE SPRAVIT UVOLNĚNÍM:

  • rakovinové nádory mohou zmizet... 

  • chřipek není třeba...

  • budete mít více energie

  • alergie nejsou
    v módě…

  • záda  nezabolí…

  • porostete jako osobnost

  • záněty se nemusí opakovat...

  • několikanásobně zesílí vaše imunitní odolnost

  • zvýšíte
    svou
    vitalitu

Tak proto máte zde nahrávku s meditačním cvičením,

energetická, střízlivá, praktická a každému dostupná.   

jocer

4. JAK NA ZÁDA s e-shopem Sanotéka

elastin-n-medical-30-tobolek (2).png

PRUŽNOST SVALŮ, ŠLACH A VAZIVOVÝCH ÚPONŮ

Elastin tvoří hlavní součást pružných (elastických) vláken ve tkáních živočichů (vlákna šlach, průdušek, plic a cévních stěn). Obsahuje vysoký podíl glycinu, prolinu a alifatických aminokyselin.

o kyselině_edited.jpg

HYDRATOVANÉ ZÁDA A SLIZNICE

Mají Vaše klouby dostatek kyseliny hyaluronové? Pokud nepociťujete při chůzi nic, pouze radost, potom ano. Jestliže ne, začněte přemýšlet o doplnění a vyživení Vašich kloubů, budete je v životě potřebovat.

Artrin_kremXXL_WebRes.png

PRVNÍ VOLBA PŘI BOLESTI - ARTRIN

  • ÚRAZY A BOLESTI, HOJENÍ RAN, ZÁNĚTLIVÉ STAVY

  • LYMFATICKÝ SYSTÉM, DNA, REVMA

  • PROBLÉMY SOUVISEJÍCÍ S POHYBOVÝM APARÁTEM

  • PODPORUJE JISTOTU A CHUŤ DO ŽIVOTA

bottom of page